يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۵۳۱
پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

فکرشهر: نشست بررسی مسائل و مشکلات محلات جنوبی و کوی جبری شهر بوشهر به ریاست فرماندار بوشهر و تعدادی از روسای ادارات و شورای اسلامی شهر بوشهر در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، فرماندار شهرستان بوشهر در این جلسه با اشاره به این مطلب که اهالی محلات جنوبی و کوی جبری دارای مردمی فهیم ونجیب می باشد افزود؛با نگاه لزوم ارتباط با مردم برای تسریع در خدمت رسانی به مردم عزیز این جلسه ترتیب داده شده تا مردم شریف شهربوشهر بدون واسطه  با خدمتگزاران خویش در ارتباط باشند و اعتقاد  داریم که مردم عزیز از سرمایه های گرانقدر نظام هستند و برای ما مدیران هیچ افتخاری بالاتر از خدمت به شما مردم نجیب نیست.

صالح رحیمی، نقش مشارکت مردمی در حل مسائل و مشکلات شهر  بسیار مهم است ، افزود: شرکت مردم در امور شهری باعث افزایش عزت نفس، افزایش تعامل اجتماعی، افزایش تجربه و مهارت و تقویت خصلت هایی نظیر  خود مسئولیت پذیری می شود و زمینه را برای تغییر و تحول در جهت تلطیف و پویایی شهر آماده می کند.

وی ضمن تقدیر از مردم شریف شهرستان بوشهر  بالاخص مردم محلات جنوبی و کوی جبری که همیشه و در تمامی صحنه ها از مسئولین پیشی گرفته و در صف مقدم مبارزه با همه مشکلات و موانع سینه سپر کرده اند، افزود: ارتباط تنگاتنگ مسئولین و مردم از مشخصه های حکومت اسلامی است.

فرماندار شهرستان بوشهر با اشاره به نقش شورای اسلامی در اجرای طرح ها وبرنامه های مختلف و توسعه سطح شهر افزود : هم اندیشی و همراهی شورای اسلامی درجهت پیشبرد اهداف وافزایش نقش مردم در حل مشکلات ضروری است و انتظار می رود تصویب تمام مصوبات در راستای آیین نامه ها ، قانون ومنافع عمومی باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر